SOLECKI BUDŻET OBYWATELSKI NA 2025 ROK

Zasady Budżetu Obywatelskiego w gminie Solec Kujawski

Budżet obywatelski

Ogłoszenie Burmistrza Solca Kujawskiego z dnia 16.08.2024 r. o podaniu do publicznej wiadomości informacji o projektach zgłoszonych w ramach SBO na 2025 rok - przed weryfikacją.

Ogłoszenie Burmistrza z dnia 16.08.2024 r 

Akty prawne:

Zarządzenia Burmistrza:

  • Zarządzenie Nr VI/11/24 Burmistrza Solca Kujawskiego w sprawie harmonogramu czynności w sprawie wyboru projektów do realizacji w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w 2025 roku oraz wysokości środków przeznaczonych na Solecki Budżet Obywatelski w 2025 roku.

Zarządzenie Nr VI/11/24 Burmistrza Solca Kujawskiego

Uchwały Rady Miejskiej:

  • Uchwała Nr II/17/24 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia 24 maja 2024 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania Budżetu Obywatelskiego Gminy Solec Kujawski

Uchwała Nr II/17/24 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim

  • Uchwała Nr IV/27/24 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia 21 czerwca 2024 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały Nr LXVI/447/23 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania Budżetu Obywatelskiego Gminy Solec Kujawski (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2023 r. poz. 2848

Uchwała Nr IV/27/24 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim

Ogłoszenie Burmistrza Solca Kujawskiego z dnia 25 czerwca 2024 r.

Z dniem 26 czerwca 2024 r. powołuję zespół roboczy ds udzielania informacji i przeprowadzania konsultacji projektów w ramach Soleckiego Budżetu Obywatelskiego w następującym składzie:

  1.     Kinga Rubaszewska - Zastępca Burmistrza Solca Kujawskiego,
  2.     Magdalena Rudna-Plewa - Sekretarz Gminy Solec Kujawski,
  3.     Justyna Żebrowska-Dudek - Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich,
  4.     Iwona Konopa - Dyrektor Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego,
  5.     Agnieszka Chojnacka-Kusz - Kierownik Referatu Realizacji Inwestycji,
  6.     Cezary Ball - Dyrektor Wydziału Utrzymania Miasta,
  7.     Zbigniew Faleńczyk - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej,
  8.     Katarzyna Tomczuk - inspektor,
  9.     Agnieszka Mędlewska - inspektor ds. nieruchomości,
  10.     Emilia Gdaniec - referent ds. nadzoru właścicielskiego.